Dag 9 Las Vegas - Reisverslag uit Stadskanaal, Nederland van Mirjam Rubingh - WaarBenJij.nu Dag 9 Las Vegas - Reisverslag uit Stadskanaal, Nederland van Mirjam Rubingh - WaarBenJij.nu

Dag 9 Las Vegas

Door: Ruby beebie

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

04 Augustus 2011 | Nederland, Stadskanaal

Eerst “zoeken” naar ontbijt, dat klinkt raar maar het is zo groots overal dat je gewoon niet weet waar je moet beginnen. Een klein bistrootje oid is niet te vinden, je moet dus al een hotel in waar je 1 van de 10 restaurants uitzoekt waar je wilt ontbijten. Gisteravond hebben we gegeten bij het buffet van Planet Hollywood, prima, goed eten maar ik vind het net een fabriek, dat is mij toch echt te groot. Nu eten we bij de Mirage, waar de Amerikanen om ons heen mega-broodjes, halve liters cola (bij het ontbijt) wegwerken. Ik neem toast met een gebakken ei, dat wordt al wat en pieter een roerei-sandwich.

Dan gaan we de stad in, trouwens de 1e avond hier hebben we direct wat Abercrombie ingeslagen, want ook nu zit ie tegenover ons hotel. Ik een vestje en 2 shirtjes, piet een polo en 2 shirtjes, dus dat zit wel goed.
We lopen verder door de Mirage en hier zit de Secret Garden van Siegfried en Roy; een soort dierentuin met tijgers en leeuwen, waar een pr jaar geleden ook nog een tijgershow van Siegfried en Roy was (met witte tijgers). Ook zit hier een dolfijnenresort, (in het hotel dus!!) waar ze niet worden gebruikt voor shows, maar puur voor onderzoek. Erg gaaf en heel bijzonder dat dit bij het hotel hoort.

Dan tegen een uur of 4/5 lopen we de M&M-store uit en verbazen ons weer over de hitte hier, net een warme föhn die over je blaast. Dan zegt Pieter ineens: kijk nu eens naast je…. Wie lopen er naast ons (in de duizenden mensen die er over straat gaan), Jan & Hennie! Net als in SF lopen we elkaar hier zomaar tegen het lijf, we hadden afgesproken om vandaag samen wat te gaan drinken, maar nog niets concreets en dan nu zien we elkaar zo.
We gaan met ze mee naar hun hotel, die ligt achter de MGM. Heerlijk bij hun op de bank gezeten, hapje en drankje erbij en we kletsen uren bij. Het is de laatste avond voor Jan & Hennie in Vegas dus de koffers moeten nog worden gepakt, dus maken het niet te laat.
Na nog een rondje door MGM met een borrel aan de bar, gaan wij ook wr de Strip op naar ons hotel. Dat is vanaf MGM nogal een tippel dus we zijn ook kapot als we daar om 01.00u aankomen.
Ook nu rollen we weer kapot ons nestje in.. tot morgen.

X