Dag 26 Reisdag LA - Brussel - Reisverslag uit Stadskanaal, Nederland van Mirjam Rubingh - WaarBenJij.nu Dag 26 Reisdag LA - Brussel - Reisverslag uit Stadskanaal, Nederland van Mirjam Rubingh - WaarBenJij.nu

Dag 26 Reisdag LA - Brussel

Door: Ruby Beebie

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

19 Augustus 2011 | Nederland, Stadskanaal

Helemaal op tijd vertrokken, je bent toch bang dat je je verslaapt maar mijn Iphone-wekkertje laat me niet in de steek. We pakken onze spullen, checken uit en gaan bij het vliegveld onze auto inleveren. Er staat totaal 3200mile op de teller, dat is dus toch een dikke 5000km weer gereden!

Met de shuttle bus kunnen we direct naar de airport, wat een gezeul met de koffers zeg.
Als we inchecken blijkt.. Pieter zijn koffer is 2kg te zwaar, haha... Dat zullen toch die maat 45 van hem zijn. We moeten dus wat overpakken in de trolleys want mijn koffer zit ook aan zijn max. Och my... Als dat klaar is koffers op de band en kunnen we verder.
Om 8.00 gaan we boarden en dan.... mag ook 1 trolley niet mee het vliegtuig in, ook te zwaar en te groot.. haha.. wat een gezeik zeg. Dus die wordt alsnog ingecheckt (kosten ?????) en ik ren nog terug om onze grote glazen bol er voor de zekerheid uit (vd gombalautomaatje) uit te halen, aangezien ze nogal met koffers gooien!!!

Al met al f stressen maar we kunnen vertrekken. We zijn nu net geland in Montreal voor onze tussenlanding, klok 3 uur vooruit en even 2 uurtjes wachten. We gaan f salade eten met een sandwich en dan gaan we op naar het laatste stukje.
Volgens sms van zus en mam zijn zij al in Brussel om ons op te halen, dan morgen (vrijdagochtend) langs Runa, kijken hoe zij gegroeid is.. erg benieuwd.

Het avontuur zit erop, wij hebben genoten van de reis, prachtige dingen gezien, leuke mensen ontmoet en dat smaakt naar meer. .. hihi.. Maar eerst maar weer eens aan het werk!

Liefs Peet & Ruby