Dag 25 Santa Monica - Reisverslag uit Stadskanaal, Nederland van Mirjam Rubingh - WaarBenJij.nu Dag 25 Santa Monica - Reisverslag uit Stadskanaal, Nederland van Mirjam Rubingh - WaarBenJij.nu

Dag 25 Santa Monica

Door: Ruby beebie

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

19 Augustus 2011 | Nederland, Stadskanaal

Wat een mooie B&B is dit, prachtig huis, lovely kamer en goed ontbijt, dat heb ik deze reis toch beter geregeld met die ontbijtjes hier. De dag begint hier bewolkt, dat schijnen ze de afgelopen weken meer te hebben gehad aan de kust, net als San Fran heeft. De ochtend bewolkt/foggy en dan tegen de middag komt de zon erdoor.
Wij spenderen onze dag dus al wandelen, laatste shopping doen, zowel Pieter als ik scoren nog een paar nieuwe sneakers, we moeten tradities in ere houden ;-)

We gaan de Santa Monica pier nog op, hier is veel vertier, attracties en straattheater, genoeg te zien. Langs de kust lopen we nog een stuk van de ocean frontwalk; het wandelgebied waar tevens veel amerikanen fietsen/skeeleren/hardlopen, alles als het maar sporten is. We gaan niet tot en met Venice Beach want dat is echt ver lopen, wij kunnen het weten want in 2009 hebben we dat mega stuk gelopen en dat gaat ons nu f te ver.
We willen vandaag niet te laat eten omdat we vanavond ook nog de hele auto leeg moeten halen, koffers opnieuw inrichten en nog f douchen. Aangezien het eten zo goed is bevallen bij Budda’s Belly gaan we er ook vanavond weer naar toe. De dame van de bediening herkent ons zowaar (wij zijn waarschijnlijk de enige die ALLES opeten ipv om een doggy-bag vragen).
Mijn gerecht overtreft zelfs die van gisteren, dus mijn diner kan niet meer stuk, ook pieter is in zijn nopjes dus mooi zo! 1 van de weinige keren dat Pieter een nagerecht neemt, tiramisu met groene thee! En werkelijk, het is heerlijk! (ja ik heb er ook f van gesnoept!)

Tegen een uur of half 9 pakken we de auto richting Marina del Rey waar we slapen in een Marriot hotel, heel netjes, nieuw en heerlijk groot bed. We zijn zeker 2 uur bezig met de auto/koffers inrichten en dan f douchen. Man wat een zooi heb je dan, de koffers zitten stampvol, als dat morgen maar goed gaat .
Pieter 2 pr sneakers en tja hij heeft toch mt 45, dat weegt er wel in, hihi.

We hebben een kort nachtje, want er is zo’n leuke film op dat het bijna 01.00u is voordat we gaan slapen, de wekker gaat al om 05.30 brrr… en dan tja.. dat is toch echt bijna het eind van ons USA-avontuur van 2011.

Morgen inclusief tijdverschil zijn we een 14 uur onderweg, ons klokje gaat weer 9 uur vooruit dus dat zal even wennen zijn.

Liefs Peet & Ruby