Dag 8 Death Valley – Las Vegas - Reisverslag uit Stadskanaal, Nederland van Mirjam Rubingh - WaarBenJij.nu Dag 8 Death Valley – Las Vegas - Reisverslag uit Stadskanaal, Nederland van Mirjam Rubingh - WaarBenJij.nu

Dag 8 Death Valley – Las Vegas

Door: Ruby beebie

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

04 Augustus 2011 | Nederland, Stadskanaal

Na een warme nacht (hoewel de airco zijn best doet met veel lawaai) vertrekken we rond 9u uit Death Valley. We eten een broodje in de auto zodat we mooi op tijd in Vegas zijn.
We gaan het park uit via Beatty, zodat we op de highway komen en lekker door kunnen rijden. De andere uitkijkpunten in DV hebben we in 2009 al gehad en het weer is niet zo denderend, dus doorrijden maar. Onderweg krijgen we zowaar regen, ik neem aan dat dit niet normaal is voor deze streek.

Tegen 12u rijden we Vegas binnen van de Northside of de stad, we komen hier direct langs de Premium Outlet die we in 2009 ook hebben bezocht. Omdat we toch nog niet in onze kamer kunnen gaan we er hier f uit.
Pieter slaagt in elk geval voor een korte broek en 2 hemdjes, dat was ook het doel!
Dan nog even de foodcourt in voor een lekker bord met Chinees, en dat tussen de middag!

Ik vind het tijd om naar ons hotel te gaan, want onze verwachtingen zijn hoog. We hebben onszelf getrakteerd op (naar verhalen op het Forum) het “beste” hotel van Vegas: The Wynn. Een megahoog hotel met geweldige restaurants en zwembaden, casino, een Spa & Welness, kapper etc….
Na het inchecken blijken we op de 57e verdiepingen te zitten (vd 60 totaal), we doen de deur open… alles donker??? Ik druk op een knopje en… de gordijnen gaan automatisch open en het licht kunnen we ook automatisch op 3 verschillende standen zetten.. zelfs vanuit ons bed. En dan het uitzicht: we zitten aan de Stripkant dus we kijken (zelfs vanuit ons bed) zo over de strip en een deel van Vegas uit, echt onwaarschijnlijk. Al met al.. een geweldige kamer en dat is het geld (een schijntje vergeleken bij een 5* hotel in NL) echt wel waard.

De rest van de dag en avond sjouwen we door de stad, we maken weer heel wat meters hier, maar dat voel je pas als je je bedje inrolt. Er zijn toch wel wat nieuwe hotels bij gekomen, waar in 2009 nog een groot deel under construction was. Zeker een 5-tal nieuwe hotels midden od strip. Ook die moeten we even v binnen bekijken natuurlijk.

We rollen om 01.00u ons bed in, willen op ons mega-tvscherm nog f tv kijken maar eigenlijk is dat teveel van het goede en slapen we direct.
Vegas tot morgen.

xx