Dag 7 Visalia – Death Valley - Reisverslag uit Stadskanaal, Nederland van Mirjam Rubingh - WaarBenJij.nu Dag 7 Visalia – Death Valley - Reisverslag uit Stadskanaal, Nederland van Mirjam Rubingh - WaarBenJij.nu

Dag 7 Visalia – Death Valley

Door: Ruby beebie

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

31 Juli 2011 | Nederland, Stadskanaal

Vanmorgen zowaar een ontbijt gehad in het hotel, dat gebeurt niet vaak dus we nemen het ervan. Voor USA begrippen een “normaal” ontbijt, maar voor die van ons niet, maar alles went. Dus wij zijn aan de bagels (id broodrooster) met jam en cream cheese, dan ook maar scrambled eggs erbij, geroosterd broodje met jam en we proppen onze tas vol met toetjes (zowaar Activia van Danone), mini-verpakking cream cheese, fruit, jam en 2 brownies.. we blijven wel Nederlanders!

Dan zijn we tegen een uur of 10 onderweg naar Death Valley, we hebben een lange rit voor de boeg want we moeten helemaal onder het park Sequoia langs waardoor het eigenlijk omrijden is, maar over de bergen heen wordt hem niet.
Via een mooie route tussen verschillende bergen; geel/ rood/grijs, waar we mooie foto’s nemen van de diverse uitkijkpunten, komen we tegen een uur of 3 aan in Stove Pipe Wells. Dit is 1 van de 2 mini-plaatsjes in dit mega hete park waar je kunt overnachten. Het is werkelijk niet te geloven en uit te leggen, maar het voelt hier ongeveer als een hele hete fohn/kachel die om je heen blaast. Bij aankomst was het hier ongeveer 45 graden en nu (22.00u) nog steeds een 40graden hoewel de zon allang onder is natuurlijk. De airco’s maken hier overuren.

Gelukkig (niet verwacht, maar thank god!!) hebben ze een zwembad, we hebben onderweg eigenlijk niets bijzonders gedaan maar zweten als een gek dus een duik in het zwembad is echt heerlijk. Het water is nog redelijk koel dus dat helpt een beetje. Helemaal tegen mijn natuur in ga ik niet eens in de zon liggen, dit wordt mij zelfs te gortig!
Bij het hotel zit een goed restaurant waar we prima eten en dan nog een biertje en wij vinden het prima. Pieter gaat ‘ff” liggen op bed (geen tv hier) en zegt mij te helpen met uitvinden hoe ik mijn foto’s op mn macbook kan verkleinen.. nou dat duurt denk ik 3 minuten en dan heb ik id gaten dat hij slaapt… hoe verrassend ;-)
Nu mijn persoonlijk Mac-fanaat een mail gestuurd, id hoop dat hij me kan helpen.. dus mensen ik hoop dat ik de foto’s snel kan plaatsen, I Promiss.

Nu morgen:!! OP NAAR VEGAS… wij zijn er helemaal klaar voor, weg uit deze hitte en op naar de volgende hitte.. maar ook de shops. Zelfs Pieter is er klaar voor, shoppen, gokken en gave hotels bekijken, wat wil een mens nog meer!

Liefs ons
P.s. jansje ook weer gaaf dat jij vd partij bent elke morgen



  • 01 Augustus 2011 - 06:39

    Claudia:

    hee hallo daar,
    dus vandaag naar Las Vegas? hoe gaaf is dat. Leuk om jullie verhalen te lezen. Kijk er elke dag naar uit om te lezen waar en wat jullie allemaal zien. Aangezien hier in Stadskanaal niet zoveel te beleven valt.haha. veel plezier en viva las vegas.
    liefs Claudia

  • 01 Augustus 2011 - 19:17

    Zus:

    Super hoor, ben benieuwd hoe Las Vegas deze x bevalt. Van mams hoorde ik al op 56 hoog zitten jullie in het hotel? Foto gaarne.. doe voorzichtig en heeel veel Fun Samen! dikke kus!!
    ps juiste keuze hoor hier aan het Gardameer...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Stadskanaal

Mirjam

Actief sinds 15 April 2009
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 61146

Voorgaande reizen:

14 Juli 2013 - 03 Augustus 2013

Rondreis Singapore - Maleisië 2013

24 Juli 2011 - 19 Augustus 2011

USA avontuur part II 2011

20 Juli 2010 - 12 Augustus 2010

Kroatie 2010

13 Juli 2009 - 07 Augustus 2009

Ons USA-avontuur 2009

Landen bezocht: