Dag 2 Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Mirjam Rubingh - WaarBenJij.nu Dag 2 Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Mirjam Rubingh - WaarBenJij.nu

Dag 2 Singapore

Door: Ruby

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

17 Juli 2013 | Singapore, Singapore

Vandaag gaan we de stad ontdekken, met de metro crossen we de stad door. Dit op advies van mijn personal Azië-specialist Bastiaan, aangezien wij normaal gesproken nogal graag alles te voet mogen ontdekken, moeten we dit hier niet te lang en teveel doen.

Het is idd erg benauwd warm in de stad, overigens geen smog te bekennen hoor. Tussen de verschillende lokaties lopen wij (toch best weer) veel, dan loopt het zweet je toch algauw van de rug. Ook op je haar en make-up hoef je dan niet zoveel moeite te doen, want na en halve dag hier rondzwerven zie je daar niets meer van. Maar niet zeuren, want wij houden van warmte, toch??

We bezoeken vandaag o.a. Hotel Marina Bay Sands, Olympic Walk, Harbourn Front, Chinatown, Raffles Hotel en Orchard Street.
Tussen de middag eten we bij een hawker stand (eettentjes ad straat). De keuze is mega en de 1e garnalen en beef met rijst zijn een feit, hier zijn we ook wel een beetje voor gekomen tenslotte.

Daarna gieren we met de metro de hele stad weer door waarna we tegen de avond teruggaan richting Orchard Street, waar werkelijk ontelbaar (in de hele stad trouwens) veel shopping malle zijn. Pieter vindt dat minder natuurlijk, maar tradities moet je in ere houden dus dat betekent ook shoppen op vakansie...

Het mooist van alles is nog wel dat ook m'n vrinden van Abercrombie zijn overgevlogen uit USA, dus n hemdje en vestje zijn reeds in tha pocket. -:)

Als afsluiter van onze heftige loop-reis-zweet dag eten we bij Thai Express, heerlijke rode curry! Om een uur of half 11 rollen we ons nestje in, waar ik constateer dat ik ook nog een 7-tal blaren heb opgedaan op m'n poezelige voetjes vandaag, mooi meegenomen!

Morgen weer een dag, nu oogjes dicht.

Xx Pieter & Mirjam.

• 19 Juli 2013 - 11:36

Richard:

Ik lees dus dat alles naar wens verloopt!!....dat eten lijkt me ook wel lekker toe zeg!
    Heeft pieter al wat moois gescoord dan, of gaat ie voor de vreterij...hahaha...veel plezier en we wachten op jullie volgend verslag...groeten van dirkje hannah en manon...xxx