Dag 10 Perhentian - Banding (reisdag) - Reisverslag uit Gerik, Maleisië van Mirjam Rubingh - WaarBenJij.nu Dag 10 Perhentian - Banding (reisdag) - Reisverslag uit Gerik, Maleisië van Mirjam Rubingh - WaarBenJij.nu

Dag 10 Perhentian - Banding (reisdag)

Door: Ruby

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

24 Juli 2013 | Maleisië, Gerik

Om 12.00 gaat onze Jetty naar Mainland, heerlijk ontbijt weer achter de kiezen en moeten we het bounty-eiland vaarwel zeggen.

Als we aankomen zou er een taxi geregeld zijn voor 50 euro, maar helaas willen de mannen ineens 25 euro meer vangen.. nou de groeten daar doen we niet aan mee. De drivers kijken er beteuterd, waarschijnlijk wordt nu hun weekomzet door de neus geboord, maar dit gaan we niet doen.
Dappere Pieter onderhandelt f lekker met een andere chauffeur en hoppa t mannetje weet nog een ander mannetje en die brengt ons wel voor 60euro.. Primos Pietje!

Echt leuk kereltje en rijdt ook nog eens normaal, het is een rit van 3 uur, dus dat is nogal een tripje voor hem. Hij lacht een paar x lief en ja hoor daar gaan we dan.
Op de helft denkt hij er ook nog aan dat de Miss Rubingh misschien een plasje moet plegen, nou hulde voor deze man!
I love him already..

Tegen 16.15 komen we aan in Banding waar ons echt lovely resort op ons wacht, Belum Rainforest Resort.. prachtige plek, mega kamer en kijk eens stromend (warm) water en we hebben stroom en wifi.. wat wil een mens nog meer..

Heerlijk hier f een krantje lezen, bijkomen en we doen gezellig mee met de Ramadan Buffet... mymy voor 11 euro incl. drinken zo veel je kunt eten, curry, rijst, fruit,salades, kiwi-sap, noodles.. het kan niet op...

Heerlijk uitbuiken op onze kingsize bed, Pieter gaat heerijk douchen en ik nu eindelijk mijn verslagen schrijven van afgelopen 4 dagen.. Inmiddels is het hier 00.31 uur en t wordt tijd dat ook ik ga slapen. Morgen om 07.00 op, half 8 breakfast want onze taxi staat om half 9 op ons te wachten.. heavy reisdag morgen, want we gaan nr Cameron Highlands, totaal 6 uur reizen verwachten we...

Sleep tight y all

x Ruby

• 24 Juli 2013 - 19:18

Claudia:

Hallo daar,
    Wat een leuke verslagen weer. Mooi dat jullie het naar de zin hebben en dat het is wat jullie ervan verwachten. Geniet ervan en nog veel reis plezier.

Groetjes claudia