Dag 1 Düsseldorf - Dubai - Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Mirjam Rubingh - WaarBenJij.nu Dag 1 Düsseldorf - Dubai - Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Mirjam Rubingh - WaarBenJij.nu

Dag 1 Düsseldorf - Dubai - Singapore

Door: Mirjam Rubingh

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

17 Juli 2013 | Singapore, Singapore

Zondag is het eindelijk zover, na drukke weken klussen thuis en de laatste dingen afronden op het werk eindelijk tijd voor de vakantie! Op naar Azië!

We vliegen vanaf Düsseldorf, waar we tijdens het inchecken een geweldige verrassing krijgen van 't incheckmannetje v Emirates: I have changed your seats... Oh ok? In plaats van "gewone" stoelen mogen we zowaar BUSINESS CLASS plaats nemen. Pieter en ik kijken elkaar aan en denken direct, ha de vakantie is nu echt begonnen.

Oftewel; mega ruime stoelen, overal knopjes, lampjes, snufjes en toeters en bellen. Starten met champagne, allebei een beautycase van Bulgari met inhoud, sokjes vr m'n poezelige voetjes, en niet te vergeten een uitgebreid zelf te kiezen 3-gangen menu... Ach verse tonijn kreeg ik al vaker in een vliegtuig.. NOT.. HAHA..
' t Wordt helemaal mooi als de dame ons ook nog met onze naam aanspreekt en vraagt of ik nog een extra matras op mijn toch al luxe stoel wil, tja TUURLIJK, ik wil nu alles ondergaan wat er bij hoort. Al met al slaap ik geen seconde, zo hyper ben ik er van.
Wat een belevenis was dat, dit gaan we zeker nooit meer meemaken.. Op naar Singapore...

Na diverse stops in Dubai en Colombo (Sri Lanka) landen we om 21.10 plaatselijke tijd in Singapore waar we na onze 1e bekers Starbucks de MRT (metro) opzoeken. Na enige uitzoekerij vinden we de juiste halte en moeten we met koffers en rugzakken ons hotelletje vinden.. My god de hitte slaat je echt voor je hoofd, 's avonds ongeveer 30 graden en zwaar benauwd.. Mr ja niet zeuren wij willen warmte...

Om 23.30 zijn we na een mooi tripje uphill dan finally bij Hangout @ Mt. Emily's, prima plek met een geweldig dakterras.

Dinsdag gaan we de stad onveilig maken, ik heb gehoord dat het hier een shopwalhalla is, dus dat komt vast goed ...:-)

Xx Pieter & Mirjam.


  • 17 Juli 2013 - 05:14

    Mam:

    Goedemorgen Goedemiddag kinders je leuke reisverslag gelezen het begin is in ieder geval geweldig kussie van mij

  • 17 Juli 2013 - 07:55

    Ellis Luiken:

    He vakantiegangers,

    Wij wensen jullie heel veel plezier!!
    Zijn weer zeer benieuwd naar jullie mooie verhalen.....


    gr,
    xx

  • 17 Juli 2013 - 09:35

    Claudia Polo:

    Hallo globetrotters,
    Leuk om jullie avonturen weer te lezen. Hahaha bussinessclass het verbaasd me ook weer niks. Ik wens jullie veel plezier op jullie nieuwe avontuur. Weg 50 tinten grijs en de rest van alle literatuur, ik wacht lekker op jullie belevenissen. Voorzichtig zijn en geniet van alles wat er op jullie pad komt. Dikke kus van ons.

  • 17 Juli 2013 - 14:24

    Zusje:

    Liefs en vooral veel schrijven zusje! ook van de kids Kus voor jullie alle2!

  • 17 Juli 2013 - 21:31

    Richard:

    ik zat al met smart te wachten op jullie belevenissen.......veel plezier en doe de groetn aan Lonny van lassi......have fun

  • 17 Juli 2013 - 21:42

    Willemijn:

    Ideaal die lange vent van je!!Geen wonder dat je zo hyper werd van al die knoppies,goodies n luxe.geniet ervan babe!ps,tips Singapore zeker niet meer nodig,want al verder?enjoy enjoy!!xx

  • 18 Juli 2013 - 11:53

    Sandra:

    Oh dat klinkt al goed zeg.... ik hoorde al via via dat jullie in de business class hadden gezeten... pff... wat een verwennerij ! Jullie hebben het vast verdient !! Ha ha.... Enjoy en hou ons op de hoogte :) xxx

  • 19 Juli 2013 - 15:10

    Corinne:

    Heel veel plezier op jullie vakantie! Je kunt heel mooie verhalen schrijven! ♥ Neem ook een abercrombie shirt voor mij mee!

  • 19 Juli 2013 - 15:12

    Corinne:

    Grapje natuurlijk hihi. heel veel plezier en ik mis jullie nu al!!! ♥ Kus Corinne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirjam

Actief sinds 15 April 2009
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 61106

Voorgaande reizen:

14 Juli 2013 - 03 Augustus 2013

Rondreis Singapore - Maleisië 2013

24 Juli 2011 - 19 Augustus 2011

USA avontuur part II 2011

20 Juli 2010 - 12 Augustus 2010

Kroatie 2010

13 Juli 2009 - 07 Augustus 2009

Ons USA-avontuur 2009

Landen bezocht: