Dag 1 Aanvulling reisdag - Reisverslag uit Stadskanaal, Nederland van Mirjam Rubingh - WaarBenJij.nu Dag 1 Aanvulling reisdag - Reisverslag uit Stadskanaal, Nederland van Mirjam Rubingh - WaarBenJij.nu

Dag 1 Aanvulling reisdag

Door: Ruby beebie

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

27 Juli 2011 | Nederland, Stadskanaal

Na opgestapt te zijn in Brussel werd onze 1e stop Montreal Canada, waar zowel wij als de rest van de passagiers dachten in het vliegtuig te kunnen blijven, omdat het een tussenstop zou zijn, moesten ook wij het vliegtuig verlaten. Je koffers halen en opnieuw inchecken, douane en door de gate naar hetzelfde vliegtuig… Nou je raadt het al, dat ging niet zo soepel als gehoopt, we hadden 1,5 uur de tijd en dat werd zweet op de rug hoog tempo over het vliegveld.. geen koffie even zitten en relaxen want: Pieter zijn koffer was foetsie. Dat begint al lekker. Maar de Canadezen zijn niet voor 1 gat te vangen, want binnen 15minuten is Pieter zijn Aqua blauwe koffer al weer boven water. Je snapt ik wild natuurlijk, maar stiekem blij dat het Pieter zijn koffer was en niet die van mij met mn lovely shortjes/ bikini;s en shirtjes… ;-) maar al met al moeten we rennen want binnen 20min. Vertrekt ons vliegtuig naar Toronto.

Onderweg lekker gegeten in the plain; wraps/ pasta/ koekjes/ pretzels en genoeg te drinken, daarover niets dan goeds. Dan op naar Toronto (uurtje vliegen vanaf Montreal), en ook hier konden we er na 1 uur dus weer uit, koffers ophalen en wr inchecken voor San Francisco. Hier hadden we 2 uur de tijd om even bij te komen, nou nee dus want de rijen waren LANG.. eerst onze koffers opzoeken want ook die liggen weer op een andere plek als verwacht. Dan staan er samen met ons zo’n 400 passagiers met een connecting flight naar USA en ook die moeten door de douane binnen een uur.. Dat wordt hem niet, dat zien wij ook, dus als we nog 10minuten hebben voordat het vliegtuig vertrekt begint er een medewerker te roepen voor de passagiers voor San Fran, dat zijn wij dus hup naar voren met die handel en wij mogen er tussendoor! Nog even door de douane: vingerafdrukken, foto’tje van ons gezicht en wij zijn weg.

Blij als we eindelijk in het vliegtuig zitten, wat een reis zeg! Dan nog een kleine 6uur vliegen en landen we om 20.00 uur op San Fran, hier pakken we de BART, een soort underground, naar het station Powell, waar later blijkt dat ons hotel om de hoek zit, dat is prettig geregeld. Al met al liggen we om 21.30 op bed, helemaal gaar!! Maar morgen… morgen gaan we naar de UGG shop dus kan er niets meer misgaan!

X Piet & Ruby