Nog 7 nachtjes slapen..... - Reisverslag uit Stadskanaal, Nederland van Mirjam Rubingh - WaarBenJij.nu Nog 7 nachtjes slapen..... - Reisverslag uit Stadskanaal, Nederland van Mirjam Rubingh - WaarBenJij.nu

Nog 7 nachtjes slapen.....

Door: Ruby beebie

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

17 Juli 2011 | Nederland, Stadskanaal

En dan is het zover, onze 2e USA reis gaat bijna beginnen.

Na een aantal drukke weken waarin we onze achtertuin helemaal overhoop hebben gegooid en opnieuw ingericht, zijn we nu dan bijna zover.
Nog 7 nachtjes slapen, we zijn echt aan het aftellen begonnen. De tijd vliegt voorbij, zo ben je nog aan het fantaseren of we gaan, waarheen noem maar op en nu is het bijna zover.

Diverse lijstjes What to do zijn afgevinkt en nu alleen nog wat kleine dingetjes die we NIET moeten vergeten. De toestemming om het land in te komen is verleend, onze taxi is geregeld (pap & dina), geld besteld, koffers staan (nog niet ingepakt) klaar..

Dan nog even tussendoor... als we terugkomen uit LA, dan zal er thuis ook echt wat veranderen.. er is namelijk een puppy (RUNA) op komst! Op onze heenreis gaan we daar nl. ook nog even langs, dat zal de 1e x zijn dat we haar te zien krijgen.. ook dat is erg spannend natuurlijk!!

Al met al nog een druk laatst weekje, maar voor we het weten is het zaterdagmiddag en gaat onze reis dan echt beginnen!! :-)

Liefs Pieter & Mirjam

• 18 Juli 2011 - 15:14

Jannie:

moi kids nou veel plezier daar hoop dat het leuk wordt en ik ga jullie achter volgen op de com ps niet gaan trouwen zonder jansie he kussie

• 18 Juli 2011 - 16:48

Mirrie:

he jans..
    nee hoor beloofd, dat doen we niet..
    wel berichies sturen, dat vinden we zo leuk!!!

kussie