Het begin is er... - Reisverslag uit Stadskanaal, Nederland van Mirjam Rubingh - WaarBenJij.nu Het begin is er... - Reisverslag uit Stadskanaal, Nederland van Mirjam Rubingh - WaarBenJij.nu

Het begin is er...

Door: Ruby beebie

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

13 Juni 2010 | Nederland, Stadskanaal

Na ons avontuur van vorig jaar, USA bezoeken gaan we dit jaar weer kamperen. Ware het niet dat we ons 'oud' tentje in 2009 hebben verkocht. Nu moet er dus een nieuwe komen, veel gezien en gelezen en dit jaar toch gekozen voor een 2 handsje van marktplaats. Vandaag een ritje naar Utrecht om de tent met de verkopers op te zetten en te kijken of het dit echt is.
Het is een BACO 395 de lux, nou wat je noemt Lux (voor een tent dan he).

Pieter en ik zijn gewend om echt met het opzetten en inrichten (das mijn pakkie an) toch een uurtje of 3 zoet te zijn. Meestal worden we samen super chagrijnig van het werk, mr nu...vloertje leggen, f vastzetten, buizen eroverheen, tent vastritsen, strak zetten en binnen het uur ben je klaar... wat n wondere wereld zeg.
Oftewel, wij zijn om en de tent gaat mee naar stadskanaal.

Nog 5 weekjes werken en dan is het zover. De boot is geregeld vanaf Ancona, dus we kunnen niet meer terug, geen straf voor ons, dat begrijp je.

groeten Pieter & Mirjam

• 13 Juni 2010 - 19:35

Liana:

Hey Ruby,

Dus de tent is gekocht vandaag.

Liefs,
    Liana

• 15 Juni 2010 - 07:14

Bianca:

Hoi hoi,

Wij zijn net terug van onze vakantie. Na alle shit van de afgelopen negen weken zijn we met ons tweetjes in het vliegtuiggestapt naar ja wel de costa del sol! Tja Arnold en ik in zuid spanje in een mega hotel zo niet ons. Moet wel eerlijk zeggen dat het in dit geval echt super was en we blij zijn dat we zijn gegaan!
    Verder gaat het bij ons voor zover mogelijk weer een beetje zijn gangetje. Hoe gaat het bij jullie? Hoorde ook het een en ander veranderd? Goed ik ga aan het werk.
    We mailen!!

Groetjes Bianca en Arnold

• 06 Juli 2010 - 06:54

Nichie:

moi eem nou supper weer ja nou ja ik blijf hier wel oke dan vertel jij wat daar gebeurd en ikke wat hier gebeurd oke kussie

• 10 Juli 2010 - 19:55

Mamsie:

wat ja mooi ja misschien zie ik jullie nog